Все още нямате профил? Създай нов

Настройки

Поддръжка

Нуждаете се от помощ? Насреща сме за вас!

Инсталационни файлове за закупени продукти

Търсите инсталационни файлове за вашите продукти? Отидете на нашата платформа за управление на софтуерни активи:

Изтегляне на продукти от onesam.eu

Ръководства за инсталиране и активиране

Нуждаете се от помощ при внедряването на вашите продукти? Прочетете нашите ръководства за най-популярните продукти в офертата ни:

Windows 10 Office 2013 Office 2016 Office 2019 Office 2021

Информация след покупката

Имате въпроси относно вашата поръчка, доставката на продукта, документацията или нещо друго?

Проверете нашите ЧЗВ

Свържете се с нас

Искате да попитате за други продукти или имате нужда от помощ за нещо друго?

Моля, свържете се с нас чрез:

Формуляр за контакт

Често задавани въпроси

Документация

Къде да намеря фактурата си?

Вашата фактура може да бъде намерена в прикачения файл към имейла за доставка, който сте получили от нас. Можете също така да намерите фактури за всичките си поръчки, като влезете във вашия акаунт във Forscope. Просто потърсете Моите поръчки на страницата Общ преглед.

Получих поръчката си, но искам да направя промени във фактурата. Какво да направя?

В случай че желаете да направите промени във фактурата, която сте получили от нас, моля, свържете се с нас.

Къде мога да намеря продуктовите си ключове?

Можете да намерите продуктовите ключове за закупените от вас продукти в сертификата, прикачен към имейла за доставка, който сте получили от нас. Ако не виждате имейла в папката „Входящи“, проверете папката за спам.

Моят акаунт

Къде мога да видя хронологията на поръчките си?

Влезте в акаунта си във Forscope, след което потърсете Моите поръчки на страницата Общ преглед.

Как мога да променя паролата си?

Влезте в акаунта си във Forscope, след което щракнете върху Смяна на парола в горната дясна част на страницата Общ преглед. Това ще ви отведе до страница, в която можете да зададете нова парола.

Как мога да променя данните за акаунта си (например телефонен номер, адрес за фактуриране и т.н.)?

За да промените данните си, влезте в акаунта си във Forscope, след което щракнете върху Моят профил в горната дясна част на страницата Общ преглед.

Поръчки и доставка на продукти

Къде мога да видя статуса на моята поръчка?

При всяка промяна на статуса на поръчката ви получавате имейл с информация за това. Другият вариант е да влезете в акаунта си във Forscope и да потърсите Моите поръчки на страницата Общ преглед.

За колко време ще пристигнат продуктите ми?

Доставката на продуктите варира в зависимост от това кой продукт сте закупили – можете да получите продуктите си в рамките на 5 минути или за няколко работни дни. Можете да проверите времето за доставка за всеки продукт в описанието на продукта.

Ако сте закупили продукт с експресна доставка (5 минути) и продукт с обикновена доставка (1-2 работни дни) в рамките на една и съща поръчка, ще получите продуктите си за 1-2 работни дни.

Откъде мога да изтегля моя софтуер?

Можете да изтеглите софтуера от нашата платформа за управление на софтуерни активи onesam.eu. Влезте в системата с номера на поръчката и имейл адреса си и ще видите списък с поръчаните продукти в лявата част на страницата. Щракнете върху всеки продукт, за да видите допълнителни инструкции.

Вашият продукт беше добавен към количката