Все още нямате профил? Създай нов

Настройки

Активирането на по-стари продукти на Autodesk вече не е възможно – а дали е така реално?

  • Лицензиране

4. 7. 2022

Собствениците на продукти на Autodesk от 2014 г. и по-стари може наскоро да са получили подобен имейл:

Вашият софтуер на Autodesk е в края на активацията си

От 1 юли 2022 г. Autodesk вече няма да поддържа активиране на лицензи за версии от 2011 до 2014 г., затова ви молим да преминете към поддържана версия. Можете да продължите да използвате продукта си, ако вече сте го инсталирали, но вече няма да предоставяме поддръжка, включително повторно активиране, за тези версии. (...)“

Това съобщение е подвеждащо и е част от усилията на Autodesk да подмами възможно най-много потребители, използващи безсрочни лицензи, да преминат към софтуер, базиран на абонамент.

Нека уточним: вашият софтуер няма да бъде деактивиран! Макар и да е вярно, че от 1 юли 2022 г. не можете да активирате новоинсталирани продукти Autodesk 2011-2014 онлайн (с други думи, като поставите продуктов ключ в прозореца за активиране), все още можете да активирате продукта си, като се свържете с техническата поддръжка на Autodesk. Всичко, което трябва да направите, е да поискате активиране, като попълните подходящия формуляр, и те ще генерират код за активиране за вас.

Можете да се свържете с техническата поддръжка на Autodesk (на английски език) чрез следната връзка: https://knowledge.autodesk.com/contact-support
Правилният път за вашето запитване е: Post-purchase support → Install and activate.

Притежавате ли безсрочни продукти на Autodesk, които вече не са ви необходими или които скоро ще са ви излишни? Продайте ги на нас!

Търсите ли да закупите безсрочни продукти на Autodesk? Разгледайте нашето портфолио!

Имате допълнителни въпроси или нужда от помощ? Свържете се с нас!

Вашият продукт беше добавен към количката