Все още нямате профил? Създай нов

Настройки

Office 2013 Home and Business

bg|upper
български и над 10 други езика
  • GB английски
  • DE немски
  • FR френски
  • IT италиански
  • PT португалски
  • ES испански
  • RU руски
  • RO румънски
  • RS сръбски
  • HR хърватски
  • + още няколко езика
15min
product-img-forscope-Office-2013-Home-Business@0.5x
Изображението е илюстративно. Продуктът се доставя без опаковка.
Изберете версия:
На склад разпродаден
Доставка:
  • По имейл
    С куриер
  • При поискване До 4 работни дни До 1-2 работни дни До 15 минути
  • безплатна доставка
535 лв. 139 лв. 115,83 лв. без ДДС (20%)
98% от клиентите препоръчват пазаруването през forscope.bg
Тип лиценз:
пълна версия
Тип разпространение:
Retail; електронен сертификат
Употребяван софтуер:
да; предоставяме всички необходими документи в съответствие със законодателството на ЕС
Лиценз валиден за:
до живот
Прехвърляемост:
прехвърляем
Метод на инсталация:
инсталация от файл за инсталация от производителя (ние предоставяме линк за сваляне на файла)
Архитектура:
32/64 bit
Съвместимост с ОС:
Windows
Език:
многоезичен лиценз
Съвместимост с MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
  • Сертификат за лиценз
  • Документация в съответствие със законодателството на ЕС (Декларация)
  • Потвърждение за покупката (фактура)
  • Инсталационен файл за изтегляне
Операционна система:
Windows 7, 8, 8.1, 10; Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2
Графика:
графичен процесор с DirectX 10
Пространство на твърдия диск:
3 GB
Памет:
1 GB RAM (32-bit); 2 GB RAM (64-bit)
Процесор:
1 GHz

Office 2013 Home and Business

Достъп до документите си от всяко устройство по всяко време

Office 2013 позволява на потребителите да имат достъп до своите документи от всяко устройство, по всяко време. Създайте свой профил в Microsoft и работете върху вашите документи дори да сте на чужд компютър! В допълнение, с облака OneDrive можете сигурно да качвате и споделяте Вашите файлове.

Office 2013 Home and Business е традиционен пакет за използване на един компютър. Той включва основните приложения Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Outlook.

Е, какво ново?

Word има нов раздел Дизайн на своята лента, който го прави лесен за приложение на различните функции за форматиране и за разбиране на това как са свързани един към друг.

Excel е подобрен чрез използване на някои по-интуитивни функции, като например QuickAnalysis. Тази функция Ви дава възможност да намерите най-подходящите инструменти за Вашите данни и да прегледате промените си, преди да ги приложите.

PowerPoint представя голямо разнообразие от подобрения, които ви дават възможност да персонализирате дизайна на вашата презентация както никога досега. Изключително приятно е да взаимодействате с PowerPoint на тъчскрийн устройства − можете да превъртате, мащабирате, увеличавате и разглеждате Вашите презентации с лекота.

OneNote е вашият личен цифров бележник, затова можете да записвате бележки, идеи, уеб страници, снимки и дори аудио и видео материали на едно място по един по-бърз и удобен начин.

Outlook прави управлението на бизнеса Ви по-всеобхватно и в същото време по-ефективно като време. Сега можете да планирате онлайн срещи, да включите дори прогнозата за времето във Вашите планове и да видите графика на колегите Ви, за да намерите оптималното време за комуникация.

Запитване за наличност

Обобщение на поръчката

Вашият продукт беше добавен към количката

    Безплатна доставка и 30-дневен период на връщане на парите