Все още нямате профил? Създай нов

Настройки

Microsoft 365 Business Premium – 1 година

BG
български и над 10 други езика
  • GB английски
  • DE немски
  • FR френски
  • IT италиански
  • PT португалски
  • ES испански
  • RU руски
  • RO румънски
  • RS сръбски
  • HR хърватски
  • + още няколко езика
product-img-forscope-Microsoft-365-Business-Premium@0.5x
Изображението е илюстративно. Продуктът се доставя без опаковка.
Тип софтуер:
абонамент
Вариант: електронен сертификат
В наличностЕлектронна доставка до 1-2 работни дни
В момента не е в наличност
Доставка по имейл
495 лв.
594,00 лв. с ДДС (20%)

Търсите консултация за проект и индивидуална ценова оферта? Свържете се с нас.

Индивидуална оферта

  • Прехвърляем (онлайн активация)
  • 1-годишен абонамент за 1 потребител
  • Може да се използва за нов абонамент или за подновяване
  • Важно: Абонаментите за Microsoft 365 не подлежат на възстановяване на парите.
Тип продукт:
пълна версия
Тип разпространение:
абонамент; електронен сертификат
Валиден за:
1 година
Прехвърляемост:
прехвърляем
Метод на инсталация:
инсталация от файл за инсталация от производителя (ние предоставяме линк за сваляне на файла)
Архитектура:
32/64 bit
Съвместимост с ОС:
Windows, macOS, Android, iOS
Език:
многоезичен софтуер
Съвместимост с MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
Съвместими продуктови кодове (P/N):
J29-00003
  • Сертификат за софтуер
  • Документация в съответствие със законодателството на ЕС
  • Потвърждение за покупката (фактура)
  • Инсталационен файл за изтегляне
Процесор:
двуядрен 1,6 GHz
Памет:
4 GB RAM
Пространство на твърдия диск:
4 GB (за Windows); 10 GB (за Mac)
Операционна система:
Windows 7, 8.1, 10; двете най-нови версии на macOS
Резолюция на екрана:
1280×768 или по-голям дисплей
Графика:
графичен процесор с DirectX 9 с WDDM 2.0 драйвер

Microsoft 365 Business Premium – 1 година

Microsoft 365 Business Premium е цялостен пакет от продукти и услуги, предназначен за фирми, търсещи комплексни решения. Той съдържа инструментите и приложенията, налични в изданието Standard, и предлага допълнителни функции за усъвършенствана защита от киберзаплахи и управление на устройства. Този абонаментен план е силно препоръчителен за потребителите на Microsoft Azure.

Съдържание на продукта:
  • Office приложетия (настолни, уеб и мобилни версии): Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access (само на PC), Publisher (само на PC).
  • Microsoft Teams – онлайн срещи и видеоконференции за до 300 потребители.
  • OneDrive – 1 TB облачно съхранение на потребител.
  • Exchange Online50 GB пощенска кутия и персонализиран домейн на имейл адрес.
  • SharePoint Online – платформа за съвместна работа за управление и съхранение на документи.
  • Права за достъп до Azure Virtual Desktop (AVD) – достъп до виртуализирани работни плотове и приложения в облака
  • Разширен контрол върху устройствата, данните и сигурността с Microsoft Intune, Azure Information Protection и Microsoft 365 Defender.
  • Права за надграждане на Windows 10 Pro – абонатите на този план могат да го използват за надграждане на Windows 7 Professional или Windows 8.1 Pro до Windows 10 Pro.
  • Права за надграждане на Windows 11 Pro – абонатите на този план могат да го използват за надграждане на Windows 10 Pro версия 2004 или по-нова до Windows 11 Pro.

Подробности за лицензирането

Microsoft 365 Business Premium позволява на всеки потребител да инсталира напълно приложенията на Office на 5 мобилни устройства, 5 таблета и 5 персонални компютъра, лаптопа или Mac устройства. Един абонамент може да се използва само от един потребител.

Този абонаментен план може да се използва за създаване на нов администраторски акаунт или да се добави към съществуващ акаунт в Microsoft 365 Admin Center. Имайте предвид, че не може да се използва с обикновен акаунт в Microsoft, който не е бизнес акаунт. Освен това може да бъде закупен само от фирми с до 300 служители. По-големите фирми трябва да закупят плановете на Microsoft 365 Enterprise.

Функции

Всички приложения и услуги на Microsoft 365 се актуализират редовно и освен корекции на грешки и актуализации на защитата веднага ще получавате и всички най-нови функции.

Word 365 ви предоставя инструменти, с които да създавате модерно изглеждащи и ясно структурирани документи без никакви усилия. Непрекъснатите подобрения в откриването на правописни и граматически грешки, съчетани с функциите за разпознаване на реч и Microsoft Translator, ви помагат в писането, независимо от използвания език. Word 365 предлага и трансформиране на документи в PDF или в интерактивни, лесни за споделяне уеб страници.

Excel 365 ви помага да работите бързо и прецизно с различни типове и количества данни. Създавайте електронни таблици от шаблони и превръщайте данните във впечатляващи, ясни и разбираеми документи. Ускорете въвеждането на математически изрази с функцията „Ръкописни уравнения“, която автоматично преобразува написаните на ръка уравнения в използваеми формули, и представяйте резултатите от анализа на данните по визуално убедителен начин с графики, диаграми и дори 3D модели.

PowerPoint 365 представя вашите снимки, бизнес идеи, планове или доклади по изключително изискан начин. Добавете динамика към историята и идеите си с богати анимации, кинематографично движение, Morph (метаморфоза), Zoom (мащабиране), 3D модели и др. Използвайте @mentions в коментарите, за да уведомите колегите си, че очаквате реакция или коментар от тях, и се наслаждавайте на бърза съвместната работа отвсякъде.

Outlook 365 е водещото в индустрията приложение за изпращане на имейли, съхраняване на контакти, управление на задачи и организиране на лични и групови календари. Определяйте приоритетите в графика си с функцията „Фокусирани входящи“ (Focused Inbox), която подрежда най-важните имейли в раздела „Фокусирани“, а по-малко важните – в раздела „Други“, отбелязвайте колегите си в имейлите със символа „@“ или избирайте подходящо за всички време и насрочвайте срещи в различни часови зони.

OneNote 365 вгражда почти всички типове файлове – от електронни таблици, създадени в Excel, до видеоклипове, като по този начин посреща и най-взискателните ви нужди за водене на бележки. Приложението може да бъде синхронизирано с всичките ви устройства, което позволява да записвате впечатления и бележки в цифровите си бележници отвсякъде.

Създайте база данни с Access 365, дори когато не сте експерт в базите данни или не знаете как да напишете код! Тази мощна система за управление ви позволява лесно да съхранявате, сортирате, анализирате, обобщавате и представяте огромно количество данни.

Publisher 365 ви помага лесно да създавате, персонализирате и споделяте широка гама от публикации с професионално качество. Независимо дали става въпрос за маркетинг, или за печатни материали за продажба, или публикации за вашия уеб сайт, или бюлетини, Publisher ще ви помогне да получите най-добрите резултати за нула време.

Microsoft Teams е популярен, широко използван облачен софтуер за работа в екип, чиито основни функции включват директни съобщения, споделяне на файлове, видео разговори и срещи. Силно адаптивен, MS Teams е подходящ за компании от всякакъв размер. Благодарение на интеграцията с много други продукти и услуги на Microsoft като Exchange, PowerPoint и SharePoint, MS Teams позволява сътрудничество върху съдържание в реално време от местни и отдалечени служители, ползващи различни устройства и платформи, включително Windows, macOS, Android и iOS.

OneDrive осигурява до 1 TB пространство за хостинг на файлове и допълнителни услуги за синхронизиране. Той свързва всички ваши файлове в Microsoft 365 и в много различни платформи и устройства и ви позволява да споделяте и да си сътрудничите по проектите си с други членове на екипа безпроблемно и интуитивно.

В Exchange Online е внедрено решение за хоствани съобщения, подобно на възможностите на Microsoft Exchange Server – то дава на потребителите достъп до електронна поща, пощенска кутия, календар, контакти и задачи от персонални компютри, уеб браузъри и мобилни устройства.

SharePoint Online помага на фирмите да създават, споделят и управляват съдържание, сайтове, знания, работни пространства и приложения в цялата организация. С помощта на SharePoint можете да подобрите работата в екип и сътрудничеството между различните отдели, като им позволите бързо да намират и споделят цялата необходима информация в рамките на организацията и извън нея.

Azure Virtual Desktop (AVD) осигурява лесна и интуитивна виртуализация на работни плотове и приложения благодарение на опростено управление, многосесиен Windows 10, оптимизации на приложенията на Office, както и интеграция и поддръжка на Remote Desktop Services (RDS).

Azure Information Protection (AIP) позволява на фирмите и организациите да класифицират, сканират и защитават важни документи, имейли и други файлове, като прилагат различни етикети към избраното съдържание.

Microsoft Intune е функция на Azure, която осигурява специализирани инструменти за управление на мобилни устройства (MDM) и управление на мобилни приложения (MAM), като предоставя на администраторите контрол върху функциите на устройствата, потребителските опции и приложенията на телефоните, таблетите и лаптопите на организацията.

Microsoft 365 Defender служи като обединен пакет за защита на предприятията преди и след пробив и е предназначен за специалисти по сигурността, като осигурява интегрирана защита срещу сложни злонамерени атаки. Defender естествено координира откриването, предотвратяването, разследването и реагирането в различни крайни точки, които най-често се използват от организациите, като потребителски идентичности, имейл кутии и приложения.


Търсите хибридно решение? Разгледайте статията ни по-долу и разберете как да извлечете максимална полза от комбинация от безсрочни и абонаментни продукти!
Office 2019, Microsoft 365 или и двете?

Запитване за наличност

Обобщение на поръчката

Вашият продукт беше добавен към количката